چای آلو سبز

ماه های گرم تابستان آلوهای سبز (یا مسیل) که میوه درختان آلو است و در سراسر کره و آسیای شرقی می باشد درختان در ابتدای تابستان میوه می دهند ، بنابراین به محض اینکه می بینید سبد این آلوهای کوچک سبز در بازارها ظاهر می شود .

چای آلو سبز

چای آلو  است یک چای کره ای ساخته شده آلو به طور کلی از اختلاط چای سبز آلو با آب سرد یا گرم تهیه می شود. بعضی اوقات چای آلو را از عصاره آلو تهیه می کنند.آلو را آسیاب می کنند ، با مقدار کمی آب مخلوط می کنند ، با پارچه گل مایع از مایع فشرده می کنند و سپس در آفتاب خشک می کنند. چای آلو که با (آلو دودی) تهیه می شود ، که معمولاً به آن اهماچا می گویند.چندین روش مختلف برای تهیه چای آلو سبز وجود دارد ، اما محبوب ترین روش استفاده از تخمیر برای تبدیل آلو به یک شربت مسیل غلیظ و شیرین است. در شکل شربت آن ، می توانید گل مینا را در طول سال ذخیره کنید بدون اینکه نگران باشید که آیا آلو تازه در دست دارید.

 

فواید چای آلو

در میان اثربخشی چای آلو ، شناخته شده ترین اثر برای سوهاضمه مفید است گفته می شود که طعم ترش آلو سیستم هضم را تحریک می کند و باعث ترشح داروی گوارشی می شود که گفته می شود برای سو هاضمه موثر است. این ماده همچنین ترشح آب معده را تقویت و عادی می کند ، بنابراین گفته می شود برای اضافه بار اسید معده و سوزش معده موثر است.

چای آلو گفته شده است که در تسکین درد ناشی از مواد سمی مانند مسمومیت غذایی و ناراحتی معده موثر است، و اثر سم زدایی قدرتمند است. گفته می شود که برای از بین بردن مواد سمی مفید است زیرا حاوی مقدار کمی اسید پیکریک در چای آلو است.دارای اثرات ضدعفونی کننده و ضد حشره کش است. گفته می شود اگر عصاره آلو مصرف کنید ، روده های شما برای مدت کوتاهی اسیدی می شوند و باکتری های روده شما نمیتوانند زنده بمانند.علاوه بر خستگی از اثر چای آلو ، بهبود عملکرد کبد ، مراقبت از پوست ، اثر خوبی در بهبود وضعیت اساسی است.

 

منبع : سوجو رویال

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *